include('head-meta.inc'); ?>
Najlepszym i jedynym skutecznym sposobem na utrzymanie w pełnej sprawności systemów jest stała opieka wykwalifikowanej firmy. Stała współpraca z producentami systemów pozwala nam na zastosowanie w swojej pracy profesjonalnego sprzętu serwisowego, oprogramowania i szybki dostęp do części zamiennych. W ramach konserwacji prowadzimy ewidencjonowaną, cykliczną ocenę stanu technicznego instalacji połączoną ze sprawdzeniem poprawności działania, oraz z usunięciem zauważonych usterek i napraw na zgłoszenia.
Zakres czynności przeglądów konserwacyjnych obejmuje:
Przejmujemy w stałą konserwację obiekty na terenie Warszawy i okolic biorąc na siebie obowiązek przeglądu i uruchomiania wszystkich niedziałających systemów i urządzeń w tym przejmujemy okresy gwarancyjne systemów.
Zapewniamy rzetelność w pracach konserwacyjnych i serwisowych , urządzenia zastępcze w przypadku poważniejszych awarii lub dewastacji. Nadzór nad instalacjami i urządzeniami pozwoli utrzymać je w sprawności i właściwym stanie technicznym, zmniejszając ich awaryjność i liczbę napraw oraz umożliwi planową wymianę wyeksploatowanych urządzeń i materiałów.
W przypadkach urządzeń zdewastowanych nie nadających się do naprawy, oferujemy wymiany na urządzenia nowszej generacji wykorzystując istniejące okablowanie i umożliwiające korzystanie z dodatkowych funkcji jak: zamek szyfrowy, interkom, podgląd video, kontrola dostępu, rejestracja zdarzeń i inne. Systemy te gwarantują wysoką odporność na dewastacje.
Montujemy tylko urządzenia renomowanych firm dające gwarancje niezawodnośći i możliwości rozbudowy o dodatkowe funkcje.
Umowy konserwacyjne formułujemy w sposób przejrzysty i wg. wymagań indywidualnych klienta.
Cena konserwacji systemów zależy od:
Zobacz cennik
I inne mniejsze instalacje.
Najlepszym i jedynym skutecznym sposobem na utrzymanie sprawności systemów domofonowych jest stała opieka wykwalifikowanej firmy.
Proponujemy stałą współpracę w zakresie czynności obsługowo konserwacyjnych tj. obsługi, kontroli i przeglądów, bieżących napraw i konserwacji instalacji. Stała współpraca z producentami najnowszych systemów domofonowych pozwala nam na zastosowanie w swojej pracy najnowszych technologii i materiałów. Jako autoryzowany przedstawiciel mamy możliwość przedstawienia konkurencyjnych warunków współpracy.
Nadzór nad instalacjami i urządzeniami pozwoli utrzymać je w sprawności i właściwym stanie technicznym, zmniejszając ich awaryjność i liczbę napraw oraz umożliwi planową wymianę wyeksploatowanych urządzeń i materiałów.
Sprawne działanie systemów domofonowych poprawi bezpieczeństwo lokatorów, ułatwi utrzymanie czystości i porządku oraz zmniejszy stopień dewastacji klatek schodowych i wind zmniejszając związane z tym koszty remontów.
W ramach konserwacji prowadzimy ewidencjonowaną, cykliczną ocenę stanu technicznego instalacji połączoną ze sprawdzeniem poprawności działania oraz z usunięciem zauważonych usterek i napraw na wezwanie lokatora.
Niezbędne materiały do realizacji wyżej wymienionych napraw firma dostarcza na własny koszt w ramach ustalonego wynagrodzenia. Umowy konserwacyjne są sformułowane w sposób przejrzysty i czytelny i zawierane są na okres jednego roku lub bezterminowo. Sposób rozliczania - miesięczny lub kwartalny. Podane poniżej ceny są cenami orientacyjnymi, aby określić dokładną wartość usługi prosimy o złożenie zapytania cenowego telefonicznie lub e-mailem. Cena usług konserwacyjnych jest uzależniona od wielu czynników: ilości lokali proponowanych do konserwacji, rodzaju urządzeń zainstalowanych i ich stanu technicznego, indywidualnych wymagań inwestora.
Dla optymalnego spełnienia Państwa oczekiwań w zakresie konserwacji systemów domofonowych firma Dual Plus proponuje różne warianty obsługi
WARIANT I
WARIANT II
Konserwacja, gotowość, naprawy i ubezpieczenie na wszystkie elementy instalacji domofonowej (naprawy dewastacyjne)
Koszt miesięczny na lokal: 2,10 2,90 zł netto
W związku z dużym ryzykiem dokonywania dewastacji i kradzieży ze strony osób postronnych i związanych z tym utrudnień formalnych (pisanie protokołów, zleceń, odbiorów i faktur) proponujemy wersję współpracy biorąc dodatkowo na siebie ryzyko ponoszenia kosztów tych napraw. Ponieważ większość systemów zainstalowanych w Państwa osiedlu to systemy cyfrowe, składające się z drogich komponentów ryzyko ponoszonych kosztów jest duże dlatego proponujemy tak wysoką stawkę.
W ramach tego wariantu otrzymują Państwo
WARIANT III
Współpraca serwisowa na konkretne zgłoszenia (bez stałych opłat miesięcznych) wg ustalonego cennika napraw z doliczonym kosztem dojazdu.
Wybierając którykolwiek z wariantów gwarantujemy Państwu krótki czas reakcji na zgłoszoną usterkę. Nasz zespół interwencyjny pojawi się w czasie do 6 godzin od momentu zgłoszenia w godzinach od 8:00 do 20:00. Awaria zgłoszona po godzinie 20 zostanie usunięta dnia następnego w dokładnie uzgodnionym czasie. Czas usunięcia awarii może ulec przedłużeniu w przypadkach:
W przypadkach nagłych jak: brak możliwości dostania się i opuszczenia budynku, zwarcia powodujące stałe otwieranie elektromagnesów lub inne usterki powodujące duże uciążliwości dla lokatorów reagujemy natychmiast.
Aby odciążyć pracowników administracji od obowiązków przyjmowania zgłoszeń awarii proponujemy kilka form zgłaszania bezpośrednio do firmy:
Taka oferta, dzięki swojej skuteczności i wygodzie zyskuje coraz większą rzeszę klientów